Het is eindelijk zover! - Reisverslag uit Asten, Nederland van Lise Lotte Vermeulen - WaarBenJij.nu Het is eindelijk zover! - Reisverslag uit Asten, Nederland van Lise Lotte Vermeulen - WaarBenJij.nu

Het is eindelijk zover!

Door: Lise Lotte Vermeulen

Blijf op de hoogte en volg Lise Lotte

10 Augustus 2011 | Nederland, Asten

Over twee dagen zeg ik dag tegen het land van de regen, het land van de kroketten en frikadellen, het land van de gouden leeuw, het land van rood, wit en blauw, het land van de wietplantages en de fietsvierdaagse's, het land van haring happen, dijken en grachten, het land waar je doorheen rijdt in 3 uurtjes, het land van Sinterklaas en Koninginnedag, het land van de nuchtere maar o zo pinnige mensen, het land van de wereldbekende de molens en het land waar blowen en prostitutie legaal is.

Tegelijkertijd verwelkom ik het land van de republikeinen en de democraten, het land dat op elke hoek van de straat een McDonald's heeft, het land waar alles 10 x groter is, het land waar je auto mag rijden als je 16 jaar bent maar het land waar je 21 jaar oud moet zijn als je legaal een biertje wilt nuttigen, het land waar alles kan oftewel: 'HERE I COME THE UNIED STATES OF AMERICA'

12 augustus is het zover, dan sta ik sta met mijn koffertje op het vliegveld met waterige oogjes afscheid te nemen. Ik vertrek dan voor vijf maanden naar Ohio, om precies te zijn: Bowling Green.

Ik beloof plechtig dat ik regelmatig een verhaaltje hier zal plaatsen.

  • 11 Augustus 2011 - 10:44

    Hans:

    Lieve Lotje,

    Heel veel succes met je studie in de USA.

  • 11 Augustus 2011 - 15:09

    Lou En Cocky:

    Lise Lotte'
    Heel veel plezier in Ohio. Zet hem op, doe je best voor je studie.
    Groetjes Lou en Cocky

  • 11 Augustus 2011 - 16:05

    Jan En Christien:

    Wij wensen je veel scces met je studie en zullen zeker je reisverslagen lezen -Lotte een goede reis en tot over een half jaartje
    Groetjes van ons en let goed op jezelf
    Jan en Christien

  • 11 Augustus 2011 - 16:59

    Marian En Dirk:

    Lieve Lise Lotte,

    Wij wensen je heel veel succes met je studie en dat je er heel veel zal leren wat je nodig hebt. Verder zullen wij je reisverslagen volgen. Wij wensen je hetr allerbeste en een goede reis. Heel belangrijk is dat je goed op je zelf past en als je uitgaat etc. etc. dat je met meerdere personen bent m.a.w. dat je niet alleen gaat.
    Heel veel plezier en tot over 6 maanden.

    Marian en Dirk.

  • 11 Augustus 2011 - 19:21

    Oma:

    lieve Lotte,
    heb met plezier je eerste verslag gelezen en ik wens je een heel goeie reis en houdoe!! oma.

  • 12 Augustus 2011 - 05:09

    Ingrid:

    Heel veel plezier Lise Lotte!
    Het zal een onvergetelijke ervaring worden! Geniet ervan.

    groetjes,
    Ingrid


  • 12 Augustus 2011 - 13:02

    Oma:

    je zit boven in de lucht en bent al een stukje op weg.Veel plezier.Met plezier kijk ik naar je reis verslag.Groetjes oma

  • 13 Augustus 2011 - 07:01

    Mieke:

    Heel veel plezier in Amerika.
    Ik ben benieuwd naar je reisverslagen.

    Succes.

    Mieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Asten

Lise Lotte

Actief sinds 08 Aug. 2011
Verslag gelezen: 403
Totaal aantal bezoekers 13522

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2011 - 03 Januari 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: